wtorek, 18 marca 2014

ShinyBox Marzec 2014 - The Style Experience

ShinyBox The Style Experience by Domodi & ShinyBox dziś dociera do tych osób, które zamówiły pudełko. Pierwszy raz od kiedy pamiętam pudełko ShinyBox zostało wykupione w przedsprzedaży.

Pudełko zapowiadało się wspaniale. Wiele osób się skusiło na jego zakup. I słusznie :)


W pudełku tym razem możemy znaleźć :

Żel pod prysznic  Original Source Golden Pineapple ( produkt pełnowymiarowy ),

Biała glinka ( maseczka ) od Organique,

Biosiarczkowy żel głęboko oczyszczający do mycia twarzy z Balneokosmetyki ( produkt pełnowymiarowy),

Scrub solny do dłoni, stóp i ciała od Delawell ( 100 ml ),

Bioderma Sebium Pore Refiner (15 ml ),

Upominki od Clochee ( próbki krem, balsam ).


Subskrybentki otrzymały dodatkowo :

Paula's Choice Polska - Skin Perfecting 2% BHA Liquid ( lub Gel ) Exfoliant miniatura ( 30 ml ) lub

SYIS Cosmetics - Korygujący krem BB 4w1

 Kosmetyk od Paula's Choice nie jest pełnowymiarowym produktem ( pełnowymiarowe 100 ml kosztuje 109 zł ) otrzymujemy 30 ml próbkę.

Można także otrzymać jedną z 200 toreb (ekobag) od Domodi.pl


Jak dla mnie pudełko jest świetne. Mam nadzieje, że otrzymam jak subskrybentka kosmetyk od Paula's Choice. Tym bardziej, że dlatego się skusiłam na pudełko. Dopiero potem zwiększono pulę prezentów o krem BB od Syis. To są dobre kosmetyki ( krem ślimakowy ) ale obawiam się koloru ( mam bardzo jasna cerę ).


Wszystkie produkty z pudełka przypadły mi do gustu. Pudełko moim zdaniem jest o wiele lepsze niż GlossyBox w tym miesiącu.

Po południu wstawię zdjęcia z mojej wersji pudełka. Najbardziej cieszy mnie produkt od Organique i Biosiarczkowy żel głęboko oczyszczający. Jeśli otrzymam jeszcze kosmetyk od Paula's Choice będę w  100 % zadowolona. Bardzo podoba mi sie to pudełko i ciesze się, że go zamówiłam.

ShinyBox pokonało w tym miesiącu konkurencje.


Przypominam o rozdaniu.

2 komentarze: