czwartek, 17 kwietnia 2014

ShinyBox kwiecień 2014 - Fit and Shape

Dziś pora na ShinyBox. Pudełko znowu zostało wyprzedane przed pierwszą wysyłką. Moje Shiny czeka na mnie już w domu. Niestety nie mam babeczki. Zazwyczaj nie mam szczęścia do tych losowań niestety. I tym razem też nie miałam.



Co tym razem kryje w sobie pudełko :


Dezodorant Rexona - aloe vera

Clarena - Diamond lift day cream ( mini produkt )

Syis - jedna amułka antycelulitowa z kofeiną i teofiliną

Naturalna gąbka z lufy ( mini produkt )

Donegal - naklejki na paznokcie

Donegal - lakier do paznokci ( różne kolory )

Mythos - oliwkowy żel pod prysznic ( mini produkt )



Dodatkowo dla subskrybentek :

Make up store- kredka do ust lub pomadka lub cień do powiek - ja mam pomadkę

Próbki synchroline ( znam je z poprzedniego pudełka, nie zachwyciły mnie - dziwnie pachną )

Możliwa do wylosowania jest :

Babeczka do kąpieli ( ja nie miałam szczęścia )

Pudełko jest średnie, w wersji dla subskrybentek. Nie jest  tak dobre jak miesiąc temu. Naklejki na paznokcie mnie nie interesują i chętnie je komuś oddam bo nie używam takich rzeczy, tak samo pomadka i lakier do paznokci.

Cieszy mnie jak zwykle pielęgnacja. Nie miałam jeszcze nic od Mythos, szkoda tylko że tak małe opakowanie otrzymaliśmy. Syis,  trochę mało ta jedna ampułka. Krem Clarena najbardziej podoba mi się w tym pudełku. Gąbka też się przyda.


A Wam jak podoba się pudełko ?

P.S Od 22 kwietnia zmiana w Shiny pojedyncze pudełka będą droższe. ShinyBox będzie doliczać 10 zł za przesyłkę. A nadal nie ma zmiany, która pozwalałaby mi wykorzystać punkty Shiny bez przerywania subskrypcji.

8 komentarzy:

  1. szału nie ma ale lubie produkty mythos.

    OdpowiedzUsuń
  2. Hm całkiem mieszane uczucia we mnie wzbudza to pudełko :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Czekam na to pudełeczko, szczerze mówiąc zawartość chyba taka średnia, ale zobaczę co mi się trafi :)
    W poprzednim miesiącu było super.

    OdpowiedzUsuń
  4. dla mnie szału nie ma...
    jestem zadowolona, że nie zamówiłam

    pozdrawiam serdecznie
    Marcelka Fashion
    :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Masz rację , że pudełko szałowe to nie jest , zwłaszcza w porównaniu do tego z ubiegłego miesiąca. A naklejki chętnie od Ciebie odkupię :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jeśli naprawdę chcesz te nalepki napisz do mnie na lauresmajere@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Hmm chyba nie jest zbyt powalający,szczególnie ta rexona mnie drażni :/
    Spokojnych i zdrowych świąt

    biszkopcik86.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń