środa, 18 czerwca 2014

ShinyBox 2nd Anniversary - czerwiec 2013

Dzień po GlossyBox przychodzi urodzinowe pudełko ShinyBox. Ze względu na urodziny spodziewałam się czegoś super. Nie zmawaiam już pudełek w ciemno ( chcociaż kuszą ) bo potem mam nie koniecznie pasujące mi kosmetyki, czekam więc na ujawnienie zawartości.

Pudełko Shinybox 2nd Anniversary kryło w sobie następujące kosmetyki :


Beautyblender - ale z SYIS - produkt pełnowymiarowy,

Dove antyperspirant w sprayu ( znowu ! ) produkt pełnowymiarowy,

Organique - peeling solny produkt pełnowymiarowy,

Marion - serum do włosów narażonych na działanie wysokiej temperatury,

Etre Belle - maska kolagenowa w kremie 15 ml


Prezenty płatki kolagenowe pod oczy  lub pomadka ( w zamian za płatki pod oczy )


A co dla Vipów a dla Vipów - spray na komary ! i to tylko dla tych co mieli szczęście wylosować :)
a dla wszystkich Vipów próbki kremów Sylveco. 


Jak dla mnie pudełko słabiutkie. Jedyna fajna w nim rzecz to peeling solny od Organique. A kolejny dezodorant i vipowski spray na komary to już jest z lekka żenujące. Cieszę się nie zamówiłam chociaż kusiło. Szczególnie rozbawił mnie spray na komary.

A Wy co sądzicie o tym pudełku ?



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz