sobota, 9 sierpnia 2014

The Body Shop - Satsuma Body Sorbet

Ostatnio opisywałam Wam masełko do ciała z The Body Shop. Jest ono naprawdę świetne. Na lato zakupiłam jednak sobie sorbet do ciała też z TBS. Lubię masła z The Body Shop ponieważ mają zwartą konsystencję, nie lubię lejnych produktów jak np. mleczka do ciała.



Sorbet ujął mnie swą konsystencją. Jest ona gęsta i zwarta. Nie ma jednak najmniejszego problemu z jego wchłanianiem w skórę. Wchłania się bardzo szybko.

Zapachy sorbetów są letnie i owocowe. Ja wybrałam zapach Satsuma. Pachnie po prostu przepięknie. Wybór zapachu jest sprawą indywidualna i najlepiej przed zakupem powąchać testery. Większość pachnie obłędnie.




Sorbety opakowane są w tuby, które mają matowe wykończenie, dzięki temu nie ślizgają się w dłoni. W każdej tubie mamy 200 ml produktu.

Zapachy sorbetów są mocne i intensywne. Pachną kilka godzin, nie jest to jednak zapach który przeszkadza.


Nawilżenie jest średnie, konsystencja jest lekka. Musy te nie są ani odrobinę tłuste. Jedyne co robią to delikatnie nawilżają i pozostawiają pięknie pachnącą gładką skórę ( dzięki silikonom ).
Wada to cena, koszt to aż 49 zł ale można trafić na promocję i produkt jest dość wydajny.

Jest to świetny wybór na lato, jeśli szukamy produktu lekko nawilżającego i nie tłustego.

Polecam :)


5 komentarzy: