środa, 8 października 2014

Box of Beauty - Douglas

Dużo czasu upłynęło od ostatniego Douglas Box of Beauty. Zaskoczył mnie dziś e-mail od Douglas z reklamą pudełka. Pudełko różni się od pudełek Shiny czy Glossy tym, że dokładnie wiem co kupujemy i ceną ( 69 zł ). Jest więc droższe.


W skład Box of Beauty wchodzą:


Collistar Mascara Infinito w kolorze czarnym (11 ml),
Collistar krem do twarzy Energetic Anti – Age (15 ml),
Estee Lauder CC Cream Revitalizing Supreme Global Anti-Aging SPF 10 (5 ml),
Clinique krem pod oczy All About Eyes (5 ml),
Glamglow maseczka do okolic oczu Brightmud Tratment (1 g),
Collistar Thalasso Anti-Water Scrub (40 g).

Co sądzicie o tym zestawie ?

Mini produkty przypadły mi do gustu, ale główny produkt nie koniecznie. Tuszu do rzęs używam ale opinie o nim są skrajne. Od tych, że tusz jest cudowny po mówiące, że tusz skleja rzęsy i jest okropny. Znacie ten tusz ?

Jeśli spodobał Wam się ten Box można go zakupić. Ciekawa jestem czy pudełka będą dostępne co miesiąc.

Tutaj można go zamówić. Nie jest to jakiś link z któregoś coś mam, chce Wam zaoszczędzić szukania. Zresztą u mnie na blogach nie ma nic sponsorowanego :)

5 komentarzy:

  1. szkoda ze tylko jeden produkt pełnowymiarowy:P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W tych pudełkach z Douglas akurat tak jest. Plus jest taki, że wiadomo co jest w środku. Ja bym chętnie kupiła tylko te miniatury.

      Usuń
  2. Ja właśnie kupiłamten box ze względu na opinie o tuszu. Mam teraz jakiś srebrny z Loreal i jest tragiczny. Miniaturki też przypadły mi do gustu.

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna wiadomość ! Ciekawe czy nadal ich ilość jest tak mocno ograniczona...:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chyba nie jest tak mocno ograniczone, bo nadal można go zakupić ( dawniej znikały w ciągu 2-3 godzin ) . Nie pamiętam jakie były ceny kiedyś tych pudełek ( ale chyba były niższe ).

      Usuń