piątek, 12 grudnia 2014

beGlossy i ShinyBox - Grudzień 2014

Dziś szczęśliwy dzień dla posiadaczy subskrypcji ShinyBox lub beGlossy. Wczoraj nastąpiła wysyłka obu pudełek. Zapowiedzi były bardzo obiecujące. Sama byłam bardzo ciekawa i kusiło mnie zamówienie. Jak zwykle :) Tym razem w pudełkach będą też produkty VIP na które już nie mam szans, bo trzeba spełnić określone warunki.

beGlossy Świąteczna niespodzianka - Grudzień 2014


Kredka do oczu - Joko ,
lakier do paznokci - Catrice , 
róż - So Susan,
płyn micelarny - Nivea, 
balsam do ciała - Vaseline, 
naklejka i czekoladka :)

Produkty tylko dla VIPów

Krem BB - Garnier;
płyn do demakijażu - Tołpa

Pudełko moim zdaniem bardzo słabe. Zapowiedzi były szumne i dawały nadzieje na coś ekstra. A pudełko okazało się bardzo przeciętne.


ShinyBox - Powiedz STOP nietrafionym prezentom -  Grudzień 2014


Mydełko - Organique ( miniatura )
wazelina kosmetyczna - Vaseline ( produkt pełnowymiarowy )
balsam do ciała - Vaseline ( produkt pełnowymiarowy )
krem do twarzy lub krem pod oczy  - Pose ( produkt pełnowymiarowy )
płyn miceralny do demakijażu - Lierac (miniatura )
pasta do zębów - Signal ( produkt pełnowymiarowy )
Cienie - APC ( miniatury )

Produkty tylko dla VIPów

Pat&Rub - balsam do rąk ( produkt pełnowymiarowy )
Love me green - olej do masażu ( produkt pełnowymiarowy )

W wersji VIP ShinyBox przebija beGlossy. Nawet w wersji zwykłej jak dla mnie pudełko ShinyBox jest lepsze.

Kupowałyście te pudełeczka ? Które Wam się bardziej podoba ?

2 komentarze:

  1. Nie zamawiałam w tym miesiącu ale zdecydowanie Shinybox! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jestem bardzo zawiedziona pudełkiem beGlossy. ShinyBox wygrywa zdecydowanie. ;-)

    OdpowiedzUsuń