środa, 18 września 2013

ShinyBox - wrzesień 2013

Pudełko ShinyBox mające przygotować nas do jesieni, zawiera :



Serum do włosów ( Shine gloss serum ) - Toni&Guy ( 10 ml )

Mleko do ciała - Scottish fine soaps ( 50 ml )

Kredka do oczu z aplikatorem - Glazel ( produkt pełnowymiarowy )

Szampon do włosów Rebalance - Phenome ( 50 ml )

Róż z olejem arganowym - Paese ( produkt pełnowymiarowy)

Saszetka serum do twarzy - Dermo Pharma



Jak dla  mnie najbardziej interesujący produkt z pudełka to szampon firmy Phenome.

A jak Wam podoba się zawartość pudełka ?

Przypominam o kończącym się rozdaniu.

5 komentarzy:

  1. Jestem ciekawa tego mleka do ciała :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nic ciekawego..gliceryna, parafina trochę olejku migdałowego..duuuuuużo duszącego zapachu ;)

      mi też najbardziej spodobał się szampon..i próbka serum :)

      Usuń
  2. ciekawa jestem serum do włosów :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jestem całkiem zadowolona z wrześniowego Shiny Box i już czekam z niecierpliwością na październikowy! :) A mleko ślicznie pachnie.

    OdpowiedzUsuń