poniedziałek, 17 grudnia 2012

ShinyBox - Grudzień

        Ostatnie dwa dni ( sobotę i niedzielę spędziłam w łóżku, ale niestety nie w miłym towarzystwie, a z 40 stopniową gorączką ). Pudełeczko z ShinyBox otrzymałam dzisiaj, więc dziś na szybko pochwalę się co znalazłam w środku.



W środku nie wygląda za świątecznie. Ładniej by wyglądało w czerwieni ale to szczegół. Karteczka z opisem kosmetyków była do tej pory na sztywnym kartoniku, a tym razem jest na miękkiej, jasnozielonej i zrolowanej karcie o postrzępionych brzegach. To takie niuanse ale wnętrze mogło by być bardziej świąteczne.

Co do zawartości, nie maluje się więc to że tym razem jest więcej kolorówki mnie cieszy średnio ale w sumie i tak trafiłam bardzo dobrze i jestem całkiem zadowolona.

W pudełku są :

Szampon do włosów chroniący skórę Dermedic  - produkt pełnowymiarowy.



Delia baza wygładzająca pod makijaż  ( uff jak dobrze, że nie dostałam rozświetlającej ) - produkt pełnowymiarowy.


Delia Baza pod Maskarę Onyx - odżywiająca baza, w sumie nie maluję rzęs ale jako odżywki mogę spróbować - produkt pełnowymiarowy.


Do tego Annabelle Minerals - róż, korektor i dwa podkłady mineralne.



Dwie próbki kremów Zepter - mi się zawsze będą kojarzyć z garnkami :)


I do tego naszyjnik, zupełnie nie w moim stylu.



Całość prezentuje się tak :



1 komentarz: