niedziela, 7 kwietnia 2013

Batiste - Suchy szampon

         Niedługo ma wreszcie pojawić się w Polsce w sklepach. Jak na razie można go kupić na Allegro i w kilku sklepach internetowych. Ja kupiłam dwa takie szampony o pojemności 200 ml ( za ok. 13 zł jeden ).

Zapachy jakie sobie wybrałam to Orginal i Fresh. Osobiście zapach Orginal przypadł mi do gustu, natomiast zapach Fresh mnie drażni.


      Nie ma to oczywiście jak normalnie umyć włosy, jednak czasem kiedy jesteśmy np. chorzy i nie mamy siły umyć włosów, a nas denerwują to jest to dobry sposób. Po umyciu włosów zwykłym szamponem i odczekaniu jednego dnia ( aby oklapły ) zrobiłam zdjęcia przed, w trakcie i po użyciu suchego szamponu.

Skład ( orginal ): butane, isobutane, propane, oryza sativa ( rice) starch, alcohol denat., parfum( fragrance), limonene, llinalool, geraniol, benzyl benzoate, distearyldimonium chloride, cytrimonium chloride.

Skład ( fresh ) : butane, isobutane, propane, oryza sativa ( rice) starch, alcohol denat., parfum( fragrance), hexyl cinnamal, limonene benzyl salicylate, butylphenyl methylpropional, carboxaldehyde, hydroxycitronellal, distearyldimonium chloride, cytrimonium chloride.

Jak widać skład wersji orginal jest krótszy. Ma dużo substancji nie za dobrych ale żadna nie jest niebezpieczna, natomiast wersja fresh ma w składzie Hydroxycitronellal -  jest to Alifatyczny aldehyd terpenowy. Imituje zapach konwalii. Jest na liście potencjalnych alergenów. I już wiem co mnie tak dusiło.

Zasada działania, spryskać i po 1 minucie wyczesać włosy. Aby pozbyć się białego proszku skutecznie najlepiej włosy przetrzeć suchym ręcznikiem.


Przed użyciem suchego szamponu
W trakcie :)
Po użyciu

     Jestem nim zachwycona, ważne jest na pewno by zapach szamponu nam odpowiadał  ( chociaż szybko wietrzeją ). Wybór zapachowy jest bardzo duży i każdy znajdzie coś dla siebie.


       Cena jest dobra jak na 200 ml suchego szamponu. Biały proszek łatwo się wyczesuje i nie pozostaje na włosach. Efekt utrzymuje się ok. 8 godzin. Na pewno efekt nie jest taki jak po umyciu włosów zwykłym szamponem ale w sytuacjach awaryjnych jak najbardziej polecam.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz