piątek, 12 lipca 2013

GlossyBox Men - Lato

 W sprzedaży kilka dni temu pojawiło się pudełko GlossyBox Men na Lato.


         Wciąż można je kupić bo Glossy napisało komunikat na  swojej stronie na  FB, że za kilka dni pojawi się pudełko w sprzedaży. Ja też się od razu nie zorientowałam i czekałam na ogłoszenie sprzedaży. A tu zrobili niespodziankę i po kilku godzinach można było zamawiać.
Chyba nie wszyscy się zorientowali, że już można je kupić. Zazwyczaj rozchodziło się w dwa dni.

Męskie pudełko zawiera 6 kosmetyków w tym 5 pełnowymiarowych. W sumie męskie pudełka jak do tej pory były bardzo porządne i lepsze niż kobiece. Co będzie w środku tym razem przekonamy się po 22 lipca kiedy to nastąpi pierwsza wysyłka.

Przypominam także o rozdaniu na moim blogu.

2 komentarze:

  1. Dostalam maila z taką informacją ale nie skorzystam bo nie mam komu tego dać:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja sprezentuje mężowi :) Poprzednie pudełko było świetne, liczę że i na tym się nie zawiodę.

    OdpowiedzUsuń