czwartek, 18 lipca 2013

Nagroda od ShinyBox

   Brałam ostatnio udział w konkursie ShinyBox i pierwszy raz udało mi się coś takiego wygrać. Byłam bardzo miło zaskoczona, bo bardzo rzadko coś wygrywam. Oto co znalazłam w pudełku :




Celluend Expert - żel wyszczuplający eliminujący cellulit - termoaktywny.

Celluend Expert - żel pod prysznic eliminujący cellulit


Oba produkty znam bo dostałam je kiedyś w pudełku od ShinyBox.
Bardzo lubię te produkty za zapach, pięknie pachną.

Jeśli chodzi o działanie używam takich kosmetyków i one na pewno pomagają utrzymać skórę w dobrej kondycji ale czy bez cellulitu. Jestem szczupła a i tak go mam i mieć pewnie będę co nie przeszkadza mi używać produktów anty. Mam dziecko i odkryłam, że nawet ono tuż po urodzeniu miało cellulit na pośladkach. Może dlatego kobiety z Korei całkowicie go ignorują i chodzą w szortach.


Przypominam także o rozdaniu na moim blogu.

5 komentarzy:

  1. Gratulacje :) Ja pilnowałam cały dzień, aż w końcu spóźniłam się chyba 2 minuty i była już cała masa komentarzy, więc nie udało mi się zgarnąć nagrody :) Ale w sumie nie żałuję, bo kiedyś już miałam te produkty :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję wygranej.Nigdy nie miałam tego kosmetyku ale wygląda ciekawie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. gratuluje wygranej

    pozdrawiam serdecznie
    Marcelka Fashion

    U mnie KONKURS :)

    OdpowiedzUsuń
  4. gratulacje :))
    miłego testowania
    w Korei mają gdzieś celulit?no niby to w miarę naturalna sprawa,ale mi wciąż cięzko tak łazić w szortach i czuć sie pewnie

    OdpowiedzUsuń
  5. Rozumiem. Ja też nie czuje się dobrze w szortach. Co innego jak wszyscy się nie przejmują i nikt nie zwraca uwagi a co innego być rodzynkiem. Mi cellulit pojawił się po ciąży i mimo tego ,że schudłam do wagi sprzed ciąży a nawet niższej to nie chce mnie opuścić.

    OdpowiedzUsuń