wtorek, 4 lutego 2014

Pianka zmywająca kremy BB od Skin79


BB Cleanser O2 to pianka służąca do zmywania kremów BB. Zmywa oczywiście także makijaż.

 Kiedy skończył mi się olejek z Biochemii Urody postanowiłam kupić tą piankę. Olejek też sobie radzi ale chciałam wypróbować coś azjatyckiego przeznaczonego właśnie do zmywania kremów BB. 

Używam kremu BB firmy Skin79 więc szukałam czegoś z tej samej firmy. Kupiłam ją na ebay w cenie ok 12 $ ( darmowa przesyłka ) czyli między 36 a 42 zł ( zależy od kursu $ ). 



Pianka ta jest naprawdę świetna. Jest bardzo miła w użyciu, ładnie i delikatnie pachnie, bardzo dobrze się pieni.
Makijaż schodzi bez najmniejszych problemów, nie uczuliła mnie. Po jej użyciu nie czuję ściągnięcia skóry. 
Pianka jest na tyle delikatna i skuteczna że używam jej na całej twarzy ( włącznie z okolicami oczu ) i nie podrażniła mnie. Po prostu zamykam oczy :) i zmywam cały makijaż.

Pianka jest bardzo wydajna, odrobina wystarczy do umycia całej twarzy. Jedna butla starcza na ok 3 - 4 miesiące.

Kiedy ją wyciskamy ma formę żelu i przy rozcieraniu żel zmienia się w piankę. Przez te właściwość produkt ma jedną malutką wadę. Z opakowania zawsze wychodzi jeszcze trochę pianki. Ale nie jest to wielka wada :)


Jest to świetny produkt i został aktualnie moim ulubionym w kategorii demakijażu twarzy.

Polecam !!!

3 komentarze:

  1. brzmi bardzo fajnie. Ja ciągle zastanawiam się nad azjatyckimi BB i moze jak się na nie skuszę, to skuszę się też na ten produkt ;)

    OdpowiedzUsuń