sobota, 27 października 2012

Pasta Ziaja - szałwiowa

                Dziś trochę mniej typowo. Chciałam Wam polecić Pastę Szałwiową firmy Ziaja. Jest tania kosztuje ok 5 zł. Największy problem jest z jej zakupieniem. Można ją kupić na Allegro, w sklepie firmowym Ziaja albo w części aptek internetowych. Niestety w takim układzie dochodzi do jej ceny jeszcze przesyłka.
Ja kupiłam najpierw jedną ( na próbę ), a potem dokupiłam więcej opakowań.
           
         Pierwsze bałam się jak będzie smakować ( szałwiowa ) ale w smaku okazała się świetna.
Smakuje jednak miętą. Ma zielony kolor. Nawet dziecko lubi tą pastę.
          Podstawową jej zaletą jest brak fluoru. Więc nawet jak dziecko połknie to nie zje przy okazji fluoru, który jak wiadomo za zdrowy nie jest czy to dla dzieci, czy dla dorosłych. Mnie dzięki tej paście zlikwidowała się nadwrażliwość zębów. Dziąsła też już mi nie krwawią. Perełka wśród past.


Substancje aktywne w paście to :

ekstrakt z szałwii lekarskiej
prowitamina B5 - czyli D-panthelon
krzemionki koloidalne


           Ma tylko jedną wadę zawiera SLS, czyli sztuczny detergent nie za zdrowy. Ale to jej jedyny minus.

Polecam !!!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz