czwartek, 13 czerwca 2013

Sylveco - łagodzący krem pod oczy

      Niedawno pisałam o kremie do twarzy marki Sylveco, kupiłam także krem pod oczy tej firmy.
Z kremu pod oczy jestem bardziej zadowolona niż z kremu do twarzy. Krem szybko się wchłania, jest bezzapachowy, a co najważniejsze nie podrażnia. Zdarzyły mi się przy stosowaniu innych kremów pod oczy łzawienia. Tu tego nie ma. Krem nakładam pod oczy i na ruchoma powiekę. W moim odczuciu krem bardziej natłuszcza niż nawilża. Co do końca mi nie odpowiada bo wolałabym mocniejszy efekt nawilżenia. Czy krem pomógł pozbyć się cieni, zmarszczek mimicznych? Może minimalnie ale ciężko to zauważyć.



Skład: Aqua, Vitis Vinifera Seed Oil, Glycine Soja Oil, Sorbitan Stearate and Sucrose Cocoate, Butyrospermum Parkii Butter, Squalane, Caprylic/Capric Triglyceride, Glyceryl Stearate, Argania Spinosa Kernel Oil, Stearic Acid, Cetearyl Alcohol, Euphrasia Officinalis Extract, Centaurea Cyanus Flower Extract, Benzyl Alcohol, Tocopheryl Acetate, Betulin, Xanthan Gum, Dehydroacetic Acid, Lupeol, Oleanolic Acid.

Opakowanie jest wygodne i higieniczne. Cena jest przystępna ( ok. 25 zł za 30 ml ), gorzej natomiast z jego dostępnością. Czy jestem zadowolona? I tak i nie. Nie robi mi ten krem krzywdy ale też nie pomaga. Dlatego następnym razem kupię jakiś inny krem. Może coś polecicie ?

1 komentarz:

  1. Nie mam swojego ulubieńca z kremów pod oczy, ciągle testuję coś nowego:)

    OdpowiedzUsuń