czwartek, 14 listopada 2013

GlossyBox Listopad 2013

Tym razem GlossyBox się postarało. Nie zamawiałam go w pierwszym momencie ale kiedy zobaczyłam zawartość to się skusiłam. Jest kilka wersji i każda świetna. Jeśli chcecie kupić trzeba się pośpieszyć bo podobno jest już prawie wykupione. Jeśli zdecydujecie się na zakup zachęcam do skorzystania z mojego zaproszenia ( otrzymacie wtedy 200 glossydots i ja także je otrzymam ).

Aktualizacja : Pudełka już wykupione




W tym miesiącu w pudełku można znaleźć :


 Olay - krem na dzień + serum - pełny produkt lub Vichy Idealia krem 15 ml i serum Vichy Idealia 3 ml. Lepsza wersja dla mnie to ta z Olay bo Vichy znam i szczęśliwie tą wersje dostałam

Schwarzkopf professional - szampon do włosów ESSENSITY- pełny produkt lub odżywka z tej samej serii. Z szamponem tym jest problem ponieważ ma krótki termin 12/13 ( w sumie zdążę zużyć ale lekki zgrzyt )

Balance Me - nabłyszczający balsam do ust- pełny produkt

Tołpa - krem mus pod prysznic i do kąpieli ( ten produkt otrzymałam ) - pełny produkt lub modelujący koncentrat wyszczuplający z Tołpy również pełny produkt lub rewitalizujące mleczko-olejek z Tołpy także pełny produkt

Emite make up - cień do powiek - pełny produkt

plus prezent próbka perfum Katy Perry - Killer queen.


Przypominam o przedłużonym rozdaniu.

5 komentarzy:

  1. Ja mam wersję z Vichy i koncentratem wyszczuplającym z Tołpy.

    OdpowiedzUsuń
  2. zdecydowanie lepszy niż pażdziernikowy, też mam wersję z musem pod prysznic i próbką perfum
    tylko z błyszczyka nie jestem zadowolona - dziwny, trochę miętowy smak to nie jest to co lubię zimą
    TrolldorA

    OdpowiedzUsuń
  3. Zapraszam na candy na mojej stronie, do wygrania aniolek z masy solnej :) http://masasolna.ubf.pl/news.php?readmore=37

    OdpowiedzUsuń
  4. Hej,
    Chciałam skorzystać z Twojego zaproszenia,ale nie działa. Nie wiesz dlaczego?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zaproszenie przekierowuje na stronę tam się logujesz i zamawiasz. Natomiast Glossy na listopad już nie ma.

      Usuń