sobota, 19 października 2013

Rozdanie z okazji 200 obserwatorów

AKTUALIZACJA :

Rozdanie przedłużone do 16 listopada. Zgłosiło się 17 osób a minimum to 20 osób.

Miło mi, że mam już 200 obserwatorów. Z okazji tej okrągłej liczby postanowiłam ogłosić kolejne rozdanie.

Tym razem do wygrania :


1. Maybelline - cienie Color Tatoo 24HR Kolor : 15 Endless Purple
2. Yves Rocher - Oliwka pod prysznic z olejkiem arganowym 200 ml
3. Full of Fashion ( dwie bransoletki )



Aby wygrać należy :

1. Dodać bloga ( publicznie ) do obserwowanych

2. Polubić Lauresowe na FB

3. Odpowiedzieć na pytanie :  Z czym kojarzy Ci się rytuał Hammam ( liczę na kreatywność :) ) 

Oraz zgłosić się do rozdania w komentarzu pod tym postem.

Obserwuje jako : ....................
Lubię jako :
Odpowiedź :
e-mail ( do kontaktu, w razie wygrania rozdania - komentarze i e-maile po zakończeniu rozdania zostaną usunięte )

Oczywiście osoby, które już obserwują bloga i lubią na FB fanpage mogą brać udział w rozdaniu.

Dodatkowe postanowienia :

1. Rozdanie trwa do 9 listopada 2013 roku. Wyniki podam najpóźniej 11 listopada.

2. Nagrodę otrzyma osoba, która moim zdaniem ( i męża ) udzieliła najciekawszej odpowiedzi .

3. Aby rozdanie było zrealizowane musi wziąć udział minimum 20 osób, jeśli zgłosi się mniej osób rozdanie zostanie przedłużone.

4. Sponsorem jestem ja :) właścicielka bloga lauresowe.blogspot.com

5. Nagroda będzie wysłana tylko w granicach Polski.

Powodzenia !!!

1 komentarz: