piątek, 4 października 2013

Yankee Candle na Halloween oraz szybkie rozdanie z woskami

Dziś przyszła do mnie paczuszka z woskami Yankee Candle ( tak, kolejna ).

Była już 16.30 więc sądziłam, że już jej dziś nie otrzymam. Pan listonosz jednak się pojawił.

Cytując dokładnie : "Miałem już z tym nie jechać, ale całe auto mi wonia".

Oto co przyszło w paczuszce :

Cranberry Ice
Sparkling Cinnamon
Candy Corn
i Witche's Brew

Halloweenowe kupiłam podwójnie, specjalnie dla Was moi czytelnicy :)




Aby wygrać 2 woski na Halloween czyli Candy Corn i Witche's Brew należy :



1. Dodać bloga ( publicznie ) do obserwowanych

2. Polubić Lauresowe na FB

3. Odpowiedzieć na pytanie : Jakie zapachy ( wosków ) pasowałyby jeszcze do Święta Halloween.

Oraz zgłosić się do rozdania w komentarzu pod tym postem.

Obserwuje jako : ....................
Lubię jako :
Odpowiedź :
e-mail ( do kontaktu, w razie wygrania rozdania )

Oczywiście osoby, które już obserwują bloga i lubią na FB fanpage mogą brać udział w rozdaniu.

Dodatkowe postanowienia :

1. Rozdanie trwa do 12 października 2013 roku. Wyniki podam najpóźniej 15 października.

2. Nagrodę otrzyma osoba, która moim zdaniem ( i męża ) udzieliła najciekawszej odpowiedzi .

3. Aby rozdanie było zrealizowane musi wziąć udział minimum 20 osób, jeśli zgłosi się mniej osób rozdanie zostanie przedłużone.

4. Sponsorem jestem ja :) właścicielka bloga lauresowe.blogspot.com

5. Nagroda będzie wysłana tylko w granicach Polski.

Powodzenia !!!

1 komentarz: