wtorek, 15 października 2013

GlossyBox - Październik 2013 by Kasia Tusk

       W tym miesiącu GlossyBox wysyła pudełka sygnowane nazwiskiem Kasi Tusk. Klientki różnie podeszły do tego pudełka, część wręcz groziła zerwaniem subskrypcji. Jeśli chodzi o mnie, to zdziwił mnie raczej wybór blogerki zajmującej się bardziej modą niż kosmetykami. No ale cóż taka polityka GlossyBox.




Tym  razem wszystkie pudełka mają taką samą zawartość, zmienia się jedynie wersja kolorystyczna jednego z produktów czyli  lakieru do paznokci.


Oto co znajdziemy w białym pudełku z napisem by Kasia Tusk :


Pat & Rub rewitalizujący peeling cukrowy do ciała ( żurawina i cytryna ) - 40 ml,
Lakier Golden Rose (produkt pełnowymiarowy),
Love Me Green peeling do twarzy (produkt pełnowymiarowy), 
Wella lakier do włosów - 50 ml,  
Bioderma Sensibio -100 ml, 
Palmers balsam brązujący - 50 ml, 

oraz Voucher na 50 zł do Love Me Green przy zakupie za minimum 100 zł.

Jak sądzicie warto było zamówić to pudełko ? Mnie najbardziej interesuje peeling do twarzy Love me Green.





9 komentarzy:

  1. Ja nadal czekam na kuriera, ale kolejne peelingi, lakier za 6zł, lakier do włosów i brązujące coś mnie nie przekonuje, ja na jej miejscu wstydziłabym się sygnować swoim nazwiskiem tak słabe produkty. Coś nie do końca trafiony box.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mogło być lepiej ale tragicznie jak w zeszłym miesiącu ( przy złej wersji pudełka ) nie jest :) Najbardziej cieszy Pat & Rub i Love me green.:)

      Usuń
  2. Buuu, 4 kosmetyki byłyby w moim przypadku bezużyteczne, więc cieszę się, ze znowu się nie skusiłam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Peelingu do ciała jestem ciekawa :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wydaje mi się, że fajne kosmetyki :).Sama bym zamówiła.

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie jest taki zły, choć spodziewałabym się czegoś lepszego :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja się skusiłam i nie żałuje, jak dojdzie dodam zdjęcia. Jasne mogło być lepiej ale cieszy mnie Pat & Rub i Love me green.

    OdpowiedzUsuń
  7. Całkiem fajny zestaw, zwłaszcza peeling z Pat&Rub i Sensibio Biodermy.

    OdpowiedzUsuń