piątek, 18 października 2013

ShinyBox - Październik 2013 - Think Pink

W tym miesiącu ShinyBox wysłał pudełka z odświeżonym desingiem ( czarno - różowe ). Kiedy będę miała możliwość dodam zdjęcia pudełka i zawartości. A jak na razie zobaczmy co w środku. Nie subskrybuję pudełka więc w tym miesiącu nie otrzymam dodatkowych kosmetyków.
Nie dostałam pędzla i jeszcze zestawu reklamowego od  dr. taffi ale pudełko mam taniej o 10 zł ( kod zniżkowy ) więc nie narzekam. Subskrybenci nie mają możliwości zakupić taniej pudełka to coś z tego muszą mieć :)








W pudełku znalazły się :








The Body Shop - Maska do twarzy z wit.E ( saszetka - produkt pełnowymiarowy) 6 ml ,
Organique - Hot & Spicy płyn do kąpieli pełny wymiar ( produkt pełnowymiarowy ) 125 ml,
Syis - płatki pod oczy ( produkt pełnowymiarowy )

Seche Vite Top Coat- wysuszacz-utwardzacz 3,8 ml, 
Goldwell Balsam na włosy 60-sekundowy, 50 ml, 
Full of Fashion ( dwie bransoletki )
Saszetka szamponu do włosów od Floslek ( 2 x 8 ml ) 






W sumie dość skromnie. Subskrybentki otrzymają jeszcze pędzel i pudełeczko z dr. taffi a w nim książeczka reklamowa oraz próbki perfum i kremów. Pudełko mam taniej ale oprócz Organique - Hot & Spicy i Seche Vite Top Coat to pudełko chyba tym razem gorsze od GlossyBox albo równe z Glossy. Jak sądzicie ? 

12 komentarzy:

  1. Skromnie, ale kosmetyki nawet fajne. ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zawartość jakoś nie zachwyca.

    OdpowiedzUsuń
  3. Mnie się podoba zawartość, szkoda, że nie zamówiłam, bo znacznie lepsza niż we wrzesniu ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Możesz jeszcze zamówić. Jeśli klikniesz w odnośnik Shiny na mojej stronie i zamówisz dostanę gwiazdki :) A jest przecież zniżka z wrześniowego pudełka :)

      Usuń
  4. Ja dałam się namówić i zamówiłam ale jestem mocno rozczarowana. Bardziej podoba mi się GB w tym miesiącu

    OdpowiedzUsuń
  5. Zmiana pudełka wyszła na dobre, prezentuje się lepiej, ale nie rozumiem idei wrzucania bransoletek jako produktu... I do tego nie wiem, czy chciałabym je nosić.
    Przemawia do mnie tylko organique. cieszę się, że wybrałam glossy!

    OdpowiedzUsuń