wtorek, 1 października 2013

Yankee Candle - woski, świece

Przez jakiś czas obserwowałam na różnych blogach wiadomości o Yankee Candle.
Zaznaczam, że nie jestem zwolenniczką palenia świec zapachowych w domu. Ale uległam ...

Kiedy już zdecydowałam się, że chciałabym ich spróbować, to początkowo przytłoczyła mnie ilość zapachów w której mogę wybierać. Nie wiedziałam co kupić. Ale wreszcie się na coś zdecydowałam :) Trwało to tylko dwa tygodnie.

 Moje zakupy :




Kiedy przyszła paczka, wszyscy pytali mnie co w niej tak pięknie pachnie. Nie lubię świec zapachowych bo zazwyczaj pachną bardzo słabo i sztucznie. Ale Yankee Candle to jednak zupełnie coś innego. Pachną pięknie i intensywnie. Zaczęłam już używać wosków i na pewno opiszę niedługo Wam, które najbardziej przypadły mi do gustu.

Pink Sands

Red Velvet

Soft Blanket 
Black Coconut

Oraz coś na zimę :

Season of peace

Christmas Memories

Snowflake cookie

Merry Marshmallow



Kupiłam jeszcze kominek, ponieważ nie miałam. Kupiłam go w Home&You za 25 zł.





Przyznam się Wam, że niedługo przyjdzie jeszcze jedna paczuszka. Za niedługo będzie też nowe rozdanie na blogu. Tym razem z Yankee Candle.

Czy macie swoje ulubione zapachy ??? Czy macie jakieś porady np. na temat mieszania zapachów ?


11 komentarzy:

  1. Ja zapachów nie mieszam poza jednym - fresh cut roses jest dla mnie zbyt babciny więc zwykle korzystam z jakiegoś wosku nie z YC o zapachu nektarynki - owoc przełamuje tę duszącą nutę i razem dają radę :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na razie też nie mieszam. Nie lubię zapachu róż w kosmetykach itp więc akurat ten zapach mnie nie kusi.

      Usuń
  2. Uwielbiam zapachy YC a kominek śliczny. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje, też bardzo mi się spodobał :) Jest taki jak lubię delikatny ^_^

      Usuń
  3. Rewelacyjne zapachy i cudny kominek:) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Z YC jest tak, że jak raz coś kupisz, to będziesz kupować więcej...Zapewniam Cię :P

    OdpowiedzUsuń
  5. piękny masz ten kominek :) mi bardzo podpasował męski zapach wosku midsummer's night

    OdpowiedzUsuń
  6. Mam Fluffy Towels - uwielbiam! Ostatnio kupiłam woski z HomeDelight, ale nie upolowałam nadal kominka. Dobry pomysł z Home&You - zapomniałam o tym sklepie! Kusi mnie ten kominek: http://home-you.com/pl/miasto/167002618-kominek-zapachowy-stamp-5901162306205.html, ale nie wiem, czy wart jest swojej ceny. :)

    OdpowiedzUsuń