wtorek, 29 października 2013

Organique - pianka do mycia ciała

Po zobaczeniu tej pianki w jednym z pudełek Glossybox ( którego nie miałam ) postanowiłam ją kupić.
Lubię zwarte konsystencje, takie jak masła do ciała czy właśnie pianki. Poszłam więc do Organique i po obwąchaniu wszystkich opcji zapachowych zdecydowałam się na pomarańczę. Zapach jest bardzo przyjemny, nie całkiem naturalny ale mnie się spodobał. Pianka ma też optymistyczny pomarańczowy kolor.
Są jeszcze inne wersje zapachowe : kolonialna, mleczna, grecka oraz afrykańska.





Pianka jest zapakowana w plastikowy słoiczek z aluminiowa nakrętką. Nie ma więc problemu jeśli pudełko spadnie. Jest poręczne, nie ma kłopotu odkręcić go nawet mokrymi dłońmi. Całość jest bardzo lekka.

Z produktu korzysta się bardzo przyjemnie. Piankę dość łatwo nabrać, dobrze się rozsmarowuje na ciele. Jest delikatna, puszysta. W miejscu użycia skóra jest w kolorze pianki ( w moim wypadku pomarańczowa ). Produkt barwi też wodę, czasem i brodzik ale na szczęście łatwo go zmyć. Zapach jest przyjemny, jednak niestety szybko znika. Pianka nie pieni się prawie wcale.

Skład : Agua, Glycerin, Sorbitol, Sodium Cocoyl Isethionate, Disodium Lauryl Sulfosuccinate, Sodium Chloride, Sodium Stearate, Propylene Glycol, Sodium Laureth Sulfate, Parfum, Sodium Laurate, CI 42080, Tertrasodium EDTA, Phenoxyethanol, Lauric Acid, Stearic Acid, CI 19140, Pentasodium Pentate, Tertasodium Etidronate, Amyl Cinnamal, Benzyl Salicylate, Hydroxyisohexyl Cyclohexene Carboxaldehyde, Linalol.

Skład przyzwoity oprócz właśnie barwnika ( CI 42080 ), który odpowiada za ten piękny kolor.

Jak dla mnie nie odczułam wyjątkowej różnicy na ciele pomiędzy pianką do kąpieli, a żelami pod prysznic. Nie mam jednak suchej skóry, więc może dlatego nie odczułam różnicy.

Pianka kosztowała mnie około 15 zł. za 100 gr. produktu. Stosunkowo drogo w porównaniu do żelu.



Pianka wystarczyła mi na ok. 3 tygodnie. Przy mniej oszczędnym stosowaniu skończy się w ciągu dwóch tygodni. Dlatego moim zdaniem jest idealna na jakiś wyjazd, lekka i zdążymy użyć i nie trzeba wieźć z powrotem opakowania. Przy używaniu pianki bezpośrednio na ciało pianka znika szybciej z opakowania niż jeśli użyjemy do kąpieli pianki w duecie z gąbką. Wtedy wystarcza na dłużej. Kiedy nie używałam gąbki znikała mi bardzo szybko.

Podsumowując, produkt bardzo fajny, miły i przyjemny w użyciu ale dość drogi jak na produkt do codziennego stosowania. Czasem jednak miło coś zmienić dlatego polecam w ramach eksperymentu :) To taki gadżet, idealne na prezent dla nas lub przyjaciółki.

Przypominam o rozdaniu

3 komentarze:

  1. Właśnie myślę tak samo, że to taki umilacz-gadżet, ale za drogi jak na codzienną pielęgnację. Z chęcią bym wypróbowała

    OdpowiedzUsuń
  2. Mimo wszystko uwielbiam takie umilacze do kąpieli. :)

    OdpowiedzUsuń