sobota, 28 grudnia 2013

Szafirowy peeling przeciwzmarszczkowy - Yoskine

Szafirowy peeling od Yoskine jest naprawdę mocnym zdzierakiem i naprawdę czuć, że działa. Drobinek jest dużo są małe ale dość ostre i można sobie zrobić nimi krzywdę gdyby się ktoś zbyt mocno przyłożył. Jeśli natomiast używamy go delikatnie to naprawdę dobry peeling. Na pewno nie nadaje się jednak do wrażliwej cery. Tak samo nie będzie dobry dla cery trądzikowej.



Peeling jest zapakowany w miękką plastikową tubkę i łatwo go wydobyć. Ma jasno niebieski kolor i przyjemnie pachnie. Konsystencja jest dobra, nic nam nie spływa z twarzy.

W działanie przeciwzmarszczkowe nie wierzę w tego typu produktach i nie zauważyłam takiego działania. W końcu produkt trzymamy tylko dwie minuty na twarzy. Po użyciu ( zaznaczam delikatnym ), niestety wysusza dość mocno skórę, która jest ściągnięta.

Cena to ok. 30 zł za 75 ml

Skład niestety nie jest idealny ( szczególnie Ceteareth-25, DMDM Hydantoin, BHA to nie są przyjazne składniki ) :

Aqua, Alumina, Polyvinyl Chloride, Glycerin, Paraffinum Liquidum, Cephalins, Disodium Cocoamphodiacetate, Hyaluronic Acid, Isopropyl Myristate, Dimethicone, Glyceryl Stearate, Ammonium Acryloyldimethyltaurate/VP Copolymer, Butylene Glycol, Enantia Chlorantha Extract, Oleanolic Acid, Sapphire Powder, Sodium Hyaluronate, Stearyl Alcohol, Ceteareth-25, Steareth-20, Disodium EDTA, Ethylparaben, Methylparaben, DMDM Hydantoin, BHA, Benzyl Salicylate, Linalool, Butylphenyl Methylpropional, Parfum, CI 42090.




Szafirowy peeling skończyłam już jakiś czas temu. Aktualnie testuje peeling enzymatyczny od Organique i wydaje mi się, że taki peeling jest dla mnie bardziej odpowiedni. Tym bardziej, że pomimo moich 30 lat nadal mam czasem niedoskonałości i nieraz czytałam, że przy zmianach trądzikowych lepiej nie używać zwykłych peelingów.

Natomiast sam peeling i jego skład zainteresował mnie Korundem. Korund czyli Alumina jak widzimy jest drugi w składzie czyli jest go dość dużo co wyjaśnia moc peelingu. W sumie Korund można kupić w sklepie internetowym - 200 g za 9 zł dodać go np. do kwasu hialuronowego lub do oleju w odpowiednich proporcjach. Kupić i przeczytać o proporcjach można np. na stronie "zrób sobie krem". Korundu nie można używać tylko z wodą bo wtedy możemy sobie zdrapać skórę do krwi. 

Peeling mogę polecić tym którzy lubią mocne zdzieraki na pewno będą zadowoleni.

3 komentarze:

  1. Mam próbkę tego peelingu enzymatycznego z Organique, ciekawi mnie, jak się sprawdzi :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Miałam go z GB ale się nie polubiliśmy. Podrażnił mi buzie mimo tego że wcale mocno nie tarłam. Widzę że testujemy te same kosmetyki, bo teraz też mam peeling z Organique, ale póki co za wcześniej na ocenę ;)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam, ale jeszcze go nie używałam :)

    OdpowiedzUsuń