poniedziałek, 30 grudnia 2013

Sephora - Shiseido Ibuki Starter Kit

W Sephorze do 31.12 jest 25 % zniżka na kosmetyki do makijażu. Osoby posiadające złotą kartę mają 30 %. Ja mam tylko czarną kartę :) ale w Sephorze nie kupiłam żadnego kosmetyku do makijażu, tylko wreszcie zestaw startowy Shiseido Ibuki. Kusił mnie ale chciałam kupić go taniej i udało się wreszcie. Zestaw Shiseido Ibuki kupiłam za 82 zł. Jest on przeznaczony dla kobiet od 25 do 35 roku życia.



Zestaw składa się z :

Pianki do oczyszczania twarzy 30 ml
Toniku zmiękczającego ( zapewniającego optymalną dawkę nawilżenia ) 30 ml
Emulsji wygładzającej ( poprawiającej wygląd skóry - nawilża i redukuje niedoskonałości ) 30 ml


Dziś zaczęłam używać, pierwsze wrażenia pozytywne zobaczymy jak będzie dalej. Zestaw startowy jest dość duży więc powinien wystarczyć na jakiś czas. Na pewno dam znać jakie były efekty. Na razie mogę napisać tyle, że buteleczki są twarde i kosmetyk trzeba wydobywać przez potrząsanie buteleczką co nie jest zbyt wygodne i nie wiem jak wpłynie na wydajność kosmetyku. Produkty pełnowymiarowe są w opakowaniach z pompką, szkoda że w próbkach nie zastosowano miękkich buteleczek lub w tubkach.

Dostałam dwie próbki od Clarins i Estee Lauder :) takie dodatki są zawsze miłe.



Pozdrawiam. I życzę Wam wszystkim jutro Szampańskiej Zabawy i Szczęśliwego Nowego Roku !

4 komentarze:

  1. Miałam próbeczki Ibuki i bardzo mi podpasowały. Pewnie w końcu kupię pełne opakowanie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie miałam jeszcze nic z tej serii, ale tą markę lubię. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. A ja się po nic nie wybrałam ;/

    OdpowiedzUsuń