czwartek, 16 stycznia 2014

GlossyBox - Styczeń 2014 - Od- Nowa

W zeszłym miesiącu pudełka GlossyBox zostały bardzo szybko wykupione. Grudniowy GlossyBox zawiódł jednak swą zawartością wiele osób. Jednak chyba klientki wybaczyły Glossy, ponieważ w tym miesiącu znowu o dziwo pudełka zostały wykupione.

Cały czas zastanawiają mnie informacje o zmianach, które maja nastąpić w GlossyBox. Jestem ciekawa jakie to będą zmiany.

Czy GlossyBox zrehabilitował się w tym miesiącu ?



Oto zawartość styczniowego GlossyBox :

The POOREfessional  Benefit ( 3 ml )

Pomadka ochronna Regenerum  lub Bioliq krem pod oczy ( kończący się termin 03.2014 - znowu Glossy ! ) lub Renu - krem wygładzający zmarszczki wokół ust i oczu z kolagenem ( pełny produkt).
Krem Renu kosztuje ponad 100 zł a pomadka ok 15 zł, znowu jest dość duża przepaść cenowa między wersjami pudełek.

Lirene - balsam Golden Charm

Yasumi gąbeczka Konjac ( pełny produkt) 

Pantene - PRO- V - Eliksir ochronny z olejkiem arganowym do włosów ( pełny produkt)

Jak dla mnie pudełko jest średnie. Nie jest złe ale nie jest niczym specjalnym. Jakoś nie żałuje , że zostało już wykupione :)

12 komentarzy:

  1. Ja ostatnio jak oglądam zawartość pudełek, też nie żałuję że przerwałam subskrypcję. Po co mi coś, z czego 3/4 oddam komuś innemu.

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak dla mnie też bez szału, ale na szczęście nie mam subskrypcji :)

    OdpowiedzUsuń
  3. pantene i lirene.. słabo. w ogóle nie podoba mi się zawartość.

    OdpowiedzUsuń
  4. Faktycznie nic specjalnego. Część produktów bez problemu można dostać w pierwszej lepszej drogerii :)

    OdpowiedzUsuń
  5. ja mam wersję z Renu, faktycznie przepaść cenowa, ale ogólnie pudełko ok

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To chyba jedyny kosmetyk z tego pudełka, który mnie interesuje. Liczę na recenzje za jakiś czas - czy jest wart swej ceny.

      Usuń
  6. dzisiaj przysłali mi paczuszkę ale jestem na wyjeździe wiec dopiero jutro otworze swoje pudełeczko , też postara się od razu zdać relacje :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieje, że trafisz na najlepszą wersje pudełka. Ja tymczasem zastanawiam się co jutro trafi do mnie z ShinyBox :)

      Usuń
  7. fajnie że jest baza Benefit :) ale jakoś sama baza mnie nie kusi do zamówienia pudełka ;/

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja też dziś dostałam taką samą wersję:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Tak, ja mam krem do marca :// porażka ;((

    OdpowiedzUsuń