sobota, 17 listopada 2012

Organique - Maska Algowa - Anti Acne


     Tydzień temu kupiłam maseczkę firmy Organique - algową do cery tłustej. Byłam jej bardzo ciekawa.



      Maseczka ma za zadanie normalizować wydzielanie sebum, działać antyseptycznie, ściągająco i bakteriobójczo. Ma też wygładzać skórę i oczyścić ją z toksyn.




           Przygotowanie jest proste do miseczki wsypujemy proszek. W paczce jest tyle maseczki, że spokojnie wystarczy na trzy zabiegi. Paczka kosztuje 20 zł, czyli jedna maseczka wychodzi 6,60 zł czyli nie drożej niż niejedna lepsza maseczka w drogerii.

          Maseczkę należy wymieszać z wodą. Nie jest podane ile ma być wody, więc trzeba to robić powoli, tak by powstała nie za gęsta ale i nie za rzadka masa.


       Potem należy ją szybko nałożyć na twarz. Maseczka szybko zastyga i jej konsystencja zaczyna przypominać gumę. Trzymamy ją na twarzy ok. 15 minut. Maseczka pachnie bardzo delikatnie algami i olejkiem herbacianym. Po nałożeniu czuć cały czas chłód na twarzy. Maseczkę bardzo łatwo się ściąga z twarzy.  

         Czy spełnia obietnice, trudno zweryfikować po pierwszym razie ale moja twarz wyglądała o wiele lepiej niż przed jej nałożeniem. To chyba najlepsza maseczka jaką miałam do tej pory ( tzn. najlepiej widoczny efekt ). Moja twarz nie jest po niej zaczerwieniona ani podrażniona. 
Stosowałam już niejedną maseczkę, a ta tak bardzo mi się spodobała, że mam zamiar po jej zakończeniu kupić ją ponownie oraz zakupić inne maseczki tej firmy i używać regularnie.

         Maseczkę po ściągnięciu należy wyrzucić do kosza, tak samo resztki z miseczki. Nie wyrzucajcie do zlewu bo algi mogą zatkać odpływ.


Tak wygląda już po zastygnięciu i ściągnięciu z buzi.


Polecam !!!!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz