piątek, 2 listopada 2012

Masła do ciała - The Body Shop

       Oprócz żeli pod prysznic, kolejnym świetnym kosmetykiem z The Body Shop są masła do ciała.
Kupiłam ich kilka na Allegro ( w ciemno - pod wzg zapachu ) i jedno w Douglasie.

         Produkty te mają konsystencję jak wyciągnięte z lodówki masło ( po pół godzinie) . Świetnie się wchłaniają, nie są rzadkie. Bardzo nie lubię płynnych balsamów, natomiast masła są cudowne. A te zapachy.






           Truskawka pachnie naprawdę świetnie i truskawkowo, masło cytrynowe średnio mi się podoba. Shea pachnie jak to zazwyczaj pachnie masło shea - dla mnie zbyt dorosło. Podarowałam więc mamie.




           Pojawiły się też w ofercie masła Duo. Część masła jest do skóry normalnej, a część do skóry suchej ( kolana, łokcie ). Są cztery zapachy, mnie jednak najbardziej spodobał się zapach Floral Acai. Są jeszcze trzy masła Duo  : Pachnący groszek, Wanilia i Makadamia. Jednak masło Duo Floral Acai ( Kwiat Acai )  pachnie najpiękniej z wszystkich maseł do ciała z The Body Shop - przynajmniej moim zdaniem.



          Wszystkie masła  świetnie nawilżają i odżywiają skórę. Bardzo dobrze się wchłaniają, Skóra wygląda świetnie i pięknie pachnie.


         Polecam jednak szczególnie wersje Duo Floral Acai.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz