poniedziałek, 27 maja 2013

Flos lek -seria NATURAL BODY - masła do ciała


    Uwielbiam masła z Body Shop. Niestety w moim mieście dostęp do nich jest utrudniony. Kilka rodzai da się kupić w Douglasie, a tak zostaje tylko Allegro. Masła te są też dość drogie i dochodzi jeszcze przesyłka. Znalazłam dla nich alternatywę i to jak się okazało świetną.

Uwielbiam masła nawet na lato, nie lubię natomiast spływających mleczek. Odkryłam niedawno masła Flos lek i się w nich zakochałam.


Co pisze o nich producent : 

Zdecydowanie poprawia kondycję skóry, ukrwienie i wygląd. Latem doskonale regeneruje skórę przesuszoną i odwodnioną wskutek intensywnego opalania, zimą wygładza, uelastycznia i zapewnia prawidłowe nawilżenie i natłuszczenie skóry poddanej działaniu centralnego ogrzewania.

I to wszystko prawda. 

Do tego niezły skład.

Skład : Aqua, Caprylic/Capric Triglyceride, Dimethicone, Cyclomethicone, Glycerin, Glyceryl Stearate , PEG-100 Stearate, Sodium Acrylate/Sodium Acryloyldimethyl Taurate Copolymer, Isohexadecane, Polysorbate 80, Octyldodecanol, Hydrogenated Polyisobutene, Lanolin Alcohol, Olea Europaea Fruit Oil, Helianthus Annuus Seed Oil, Orbignya Oleifera Seed Oil, Cetyl Alcohol, Butyrospermum Parkii Butter, Parfum, Propylene Glycol, Litchi Chinensis Fruit Extract, Methylparaben, Propylparaben, CI 14720, CI 14700, Limonene.


Jak widać skład jest bardzo przyzwoity i nie ma w nim niebezpiecznych substancji.

Zapachy piękne równają się z tymi z Body Shop. Chociaż moje masło z BS, Duo Floral Acai na zawsze zostanie dla mnie najpiękniejsze :)

Mam trzy rodzaje tego masła :

Truskawka i Poziomka :

Liczi i Arbuz :

Mango i Marakuja :


Masła kosztują 22 zł i mają pojemność 240 ml. Wszystkie pięknie pachną. Dwa pierwsze są różowe, ostanie lekko pomarańczowe. 

Konsystencja jest idealna. Masło jest odpowiednio gęste. Zapach wspaniały, działania świetne, skład bardzo dobry. Masła świetnie i szybko się wchłaniają. Jeśli nie lubicie maseł do ciała w cieplejsze dni ( chociaż na razie tych cieplejszych dni mało ) pamiętajcie o tych masłach na jesień. To bardzo dobre masła w przyzwoitej cenie. Polecam !!!

7 komentarzy:

  1. uwielbiam te masła, miałam kilka wersji

    OdpowiedzUsuń
  2. Miałam poziomke i bylam bardzo zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam liczi, pewnie pięknie pachnie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Liczi <3 Uwielbiam ten owoc. Zapach musi być cudny.

    OdpowiedzUsuń
  5. A ja właśnie wolę balsamy. Miałam kilka maseł, ale bardzo długo się wchłaniały i zawsze oddawałam je mamie. ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Są też balsamy. Mango i marakuja oraz opuncja i herbata.

    OdpowiedzUsuń
  7. Myślę, że powinnam przetestować tą truskawkową wersję (patrz mój nick ;d) :)

    OdpowiedzUsuń