czwartek, 16 maja 2013

ShinyBox - Maj 2013

       Kolejny dzień i kolejne pudełko. ShinyBox w tym miesiącu zaskoczył pozytywnie i pudełko majowe zostało już rozesłane i dostarczone. Ostatnio ShinyBox wysyłał pudełka pod koniec miesiąca a co najgorsze milczał i nie informował o wysyłce do ostatniego momentu. Nie mówiąc o wpadce z przeterminowanym o kilka miesięcy produktem.


A oto co zawiera majowe pudełko :

1. Cukrowy peeling z Organique czekoladowy - 100 ml; jak dla mnie najlepszy produkt z pudełka

2.- Szampon - Biosilk 50 ml

3. Odżywka - Biosilk 50 ml

3. Spray nabłyszczający do włosów - Goldwell - StyleSign Gloss Magic Finish

4. Zestaw kremów (5 próbek ) - Synchroline :

Sensicure cream-gel - krem do twarzy przeznaczony dla skóry wrażliwej
Hydratime plus - nawilżający krem do twarzy
Synchrovit face cream - krem przeciwzmarszczkowy z witaminą A+E do skóry twarzy
Terpoline face cream - uelastyczniający krem do twarzy
Nutritime plus - krem do twarzy przeznaczony dla skóry suchej i bardzo suchej


Z całego zestawu najbardziej podoba mi się znowu jak w Glossy - Organique :)
Peelingi jeszcze mam i to mnie powstrzymuje jak na razie przed zakupem.

Dodatkowo 100 osób otrzymało ( tylko osoby które zamówiły przed pierwsza wysyłką )
Lotion Lavera -  nawilżający lotion po opalaniu z bio-aloesem i bio-masłem shea

     W sumie pudełko moim zdaniem jest o wiele lepsze niż to od GlossyBox, ale i tak się nie skusze. Z całego pudełka podoba mi się tylko produkt Organique a to trochę za mało. Nabrałam za to ochoty do zakupów w Organique :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz